Forsendelse og retur

Hva skal jeg gjøre om jeg har mottatt feil vare?

Det første du skal gjøre er å sjekke mottatt vare opp mot ordrebekreftelsen for å finne ut om det er feilbestilling eller feillevering. Dette gjør du enkelt ved å se på dimensjonen på filtersettet du har fått stemmer med det som står på nettsiden og i henhold til ordrebekreftelsen din. 

Om dimensjonen ikke stemmer, sender du oss en e-post hvor du oppgir dimensjonen/ navn på det filtersettet du har mottatt. Vi vil da sende deg nye og korrekte filter. Vi vil legge en returlapp enten i eller på den nye pakken slik du kan returnere det feil sendte filtersettet tilbake til oss. 

Hva skal jeg gjøre om jeg har bestilt feil vare?

Om du har vært så uheldig og bestilt feil vare kan du legge inn en ny bestilling på den korrekte varen, og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du “bytte av vare” og ordrenummer til varen som er feilbestilt. Vi sender da den nye varen med det samme, samt en returlapp du kan bruke til å returnere feilbestillingen. Når vi mottar den feilbestilte varen, refunderer vi varebeløpet tilbake til deg (minus frakten på 190 kr for tur/retur). Om du har valgt abonnement på denne ordren, vil vi automatisk kansellere denne når vi får varen i retur. NB Husk å velg nytt abonnement om du vil ha dette på den nye ordren. 

Spørmål og svar

Hvilke leveringstid har dere på forsendelsene? 
Svar: Ordrer som vi mottar på hverdager, blir levert til valgt utleveringssted innen 2-5 virkedager. Vi tilstreber å pakke ordren samme dag og sende denne fortløpende.   

Hvilke fraktmetoder har dere for privatkunder?
Svar: Vi benytter oss av Bring – Pakke til hentested –  Pakken blir da sendt til nærmeste utleveringssted.

Hvilke fraktmetoder har dere for bedriftskunder?
Svar: Vi benytter oss av Bring – Pakke bedrift –  Pakken blir da sendt til oppgitt bedriftsadresse på dagtid. 

Hva er fraktkostnaden deres?
Svar: For privatkunder er det fast frakt på 99 kr på alle ordrer uansett hvor stor forsendelsen er. Bedriftskunder faktureres med fraktkostnad ved bestilling.

Hvordan blir pakken min levert?
Svar: Pakkene leveres til Bring – Pakke til hentested –  nærmeste utleveringssted. Du får beskjed om at pakken din har ankommet utleveringsstedet, via SMS eller email.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?
Svar: Pakken blir liggende på utleveringssted i 14 dager fra ankomstdagen, deretter vil pakken bli sendt i retur til vårt e-handelslager. 
Når vi mottar pakken i retur, vil din ordre bli kreditert (minus et administrasjonsgebyr på 250 kr for frakt tur/retur), og du vil få tilbakebetalt til samme bankkonto som ditt kjøp ble gjennomført med. Har du valgt betalingsmåte med faktura, vil du motta en ny faktura. Abonnement som eventuelt er pågående blir avsluttet. 

Handlekurv
Skroll til toppen