Forsendelse og retur

Hva skal jeg gjøre om jeg har mottatt feil vare?

Det første du skal gjøre er Ã¥ sjekke mottatt vare opp mot ordrebekreftelsen for Ã¥ finne ut om det er feilbestilling eller feillevering. Dette gjør du enkelt ved Ã¥ se pÃ¥ dimensjonen pÃ¥ filtersettet du har fÃ¥tt stemmer med det som stÃ¥r pÃ¥ nettsiden og i henhold til ordrebekreftelsen din. 

Om dimensjonen ikke stemmer, sender du oss en e-post hvor du oppgir dimensjonen/ navn pÃ¥ det filtersettet du har mottatt. Vi vil da sende deg nye og korrekte filter. Vi vil legge en returlapp enten i eller pÃ¥ den nye pakken slik du kan returnere det feil sendte filtersettet tilbake til oss. 

Hva skal jeg gjøre om jeg har bestilt feil vare?

Om du har vært sÃ¥ uheldig og bestilt feil vare kan du legge inn en ny bestilling pÃ¥ den korrekte varen, og i kommentarfeltet til den nye bestillingen skriver du “bytte av vare” og ordrenummer til varen som er feilbestilt. Vi sender da den nye varen med det samme, samt en returlapp du kan bruke til Ã¥ returnere feilbestillingen. NÃ¥r vi mottar den feilbestilte varen, refunderer vi varebeløpet tilbake til deg (minus frakten pÃ¥ 190 kr for tur/retur). Om du har valgt abonnement pÃ¥ denne ordren, vil vi automatisk kansellere denne nÃ¥r vi fÃ¥r varen i retur. NB Husk Ã¥ velg nytt abonnement om du vil ha dette pÃ¥ den nye ordren. 

Spørmål og svar

Hvilke leveringstid har dere pÃ¥ forsendelsene? 
Svar: Ordrer som vi mottar pÃ¥ hverdager, blir levert til valgt utleveringssted innen 2-5 virkedager. Vi tilstreber Ã¥ pakke ordren samme dag og sende denne fortløpende.   

Hvilke fraktmetoder har dere for privatkunder?
Svar: Vi benytter oss av Bring – Pakke til hentested –  Pakken blir da sendt til nærmeste utleveringssted.

Hvilke fraktmetoder har dere for bedriftskunder?
Svar: Vi benytter oss av Bring – Pakke bedrift –  Pakken blir da sendt til oppgitt bedriftsadresse pÃ¥ dagtid. 

Hva er fraktkostnaden deres?
Svar: For privatkunder er det fast frakt på 99 kr på alle ordrer uansett hvor stor forsendelsen er. Bedriftskunder faktureres med fraktkostnad ved bestilling.

Hvordan blir pakken min levert?
Svar: Pakkene leveres til Bring – Pakke til hentested –  nærmeste utleveringssted. Du fÃ¥r beskjed om at pakken din har ankommet utleveringsstedet, via SMS eller email.

Hva skjer hvis jeg ikke henter ut pakken min?
Svar: Pakken blir liggende pÃ¥ utleveringssted i 14 dager fra ankomstdagen, deretter vil pakken bli sendt i retur til vÃ¥rt e-handelslager. 
NÃ¥r vi mottar pakken i retur, vil din ordre bli kreditert (minus et administrasjonsgebyr pÃ¥ 250 kr for frakt tur/retur), og du vil fÃ¥ tilbakebetalt til samme bankkonto som ditt kjøp ble gjennomført med. Har du valgt betalingsmÃ¥te med faktura, vil du motta en ny faktura. Abonnement som eventuelt er pÃ¥gÃ¥ende blir avsluttet. 

Handlekurv
Skroll til toppen